Tekst łatwy do czytania (ETR)

Jesteśmy przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
U nas znajdziesz pomoc u lekarza internisty, pediatry, położnej oraz pielęgniarki.
Nasza przychodnia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00.
Wejście do przychodni znajduje się od strony parkingu.
Przed przychodnią jest podjazd dla osób na wózku.
Po wejściu po prawej jest rejestracja. Rejestracja pomaga we wszystkich sprawach. Doradza. Kieruje do właściwego miejsca.
Na wprost jest poczekalnia.
Przychodnia jest na jednej kondygnacji.
Jeśli przyjedziesz autem możesz zaparakować na miejscu dla osób z niepełnosprawnościami .
Posiadamy :
gabinet zabiegowy wykonuje drobne zabiegi i zastrzyki, pomiary ciśnienia, pomiar cukru we krwi, badanie EKG.
gabinet pielęgniarki znajdziesz tu pomoc pielęgniarską. Świadczenia dotyczą osób zdrowych i chorych (niezależnie od płci i wieku). Pielęgniarka może też przyjść do domu, jak jest się bardzo chorym.
gabinet położnej pomaga kobietom w ciąży i niemowlakom. Położna może przyjść do domu.
punkt szczepień szczepi dzieci i dorosłych
punkt pobrań krwi jest czynny w poniedziałki, środy oraz piątki w godzinach od 08:00-09:30.
Nasze gabinety wyposażone są w sprzęt typu kozetki, fotele ginekologiczne elektrycznie regulowany dostosowany do obsługi osób z niepełnosprawnościami.
Na terenie przychodni znajdziesz 2 toalety dla osób z niepełnosprawnościami .




